Mer enn en jobb

Vi er stolte av våre fag, og ønsker å gjøre en forskjell for våre kunder

Se ledige stillinger
Scroll nedover

”Alle kan vaske et gulv eller skrelle poteter…”. Kanskje du har opplevet lignende fordommer om rengjøring, kantinetjenester og andre servicetjenester?  Vi som arbeider profesjonelt med disse oppgavene vet at det krever på kompetanse, utdannelse og en helt spesiell innstilling, hvis vi ønsker å gjøre en forskjell for kunden. Vi er dedikerte, nytenkende og ambisiøse på alle nivåer av virksomheten for å kunne levere den ekstra gode opplevelsen til kunden.

Mer enn en jobb

Vi leter kontinuerlig etter nye kollegaer,
som har lyst til å gjøre en forskjell.

Se ledige stillinger
.01 Slik er det jobbe hos ALLIANCE+

Møt medarbeiderne

Se ledige stillinger
"Å jobbe i ALLIANCE+ gir meg som leder et hav av muligheter, bl.a. kan jeg være tett hos våre kunder for å gjør en forskjell, jeg kan har fokus på våre ansatte og deres trivsel og jeg kan utvikle meg."
Doreen Wagner, regionsjef Norge
"Jeg trives svært godt, og er veldig glad for alle timene jeg får i kantinen, der jeg jobbe med folk og lage mat, som er mitt kjerneområde"
Varunee Thanasevee, kantinearbeider
"Jeg liker meg godt i ALLIANCE+, de gir meg rom for å utvikle meg, hverdagslige utfordringer. Min arbeidsdag er variert, og jeg har mye kontakt med hyggelige kunder."
Bente Kannelønning, kantineleder
"Jeg stortrives med mine arbeidsoppgaver og synes vi har et godt arbeidsmiljø her hos A+. Arbeidsgiver legger til rette for utfordringer og utvikling."
Rose Martin, kontorarbeider
.03 Opplæring

Trening som skaper resultater

Hos ALLIANCE+ kurser vi våre medarbeider på alle nivåer slik at vi kan levere topp prestasjoner til våre kunder. Vi har målrettet utdannelse til både drift, ledelse og stabsfunksjoner i vårt interne utdannelsesprogram, +academy

+academy består av forskjellige moduler tilsvarende vårt onboarding-program. Dette inneholder opplæring fra du introduseres og starter, og videre til fagspesifikke treningsprogrammer, prosjektledelse, salgstrening, forretningsforståelse og ledelsesprogrammer. Vi har også løpende fokus på talentutvikling. Dette skal sikre vår fremtidige pipeline av ledere og spesialister.

Rengøringsservice
.04 CSR og ansvarlighet

Medarbeiderhåndbok

Vår fortelling handler om en liten virksomhet som på kort tid har vokst til å bli en av Skandinavias største servicevirksomheter. Det er en fortelling om å overvinne motstand og hard konkurranse ved å gjøre en avgjørende forskjell. Derfor har vi skrevet denne lille boken. Er du ansatt hos ALLIANCE+, så har du en viktig rolle i boken. Her kan du lese om det som gjør nettopp din jobb til noe helt spesielt.

Se medarbeiderhåndboken

Likestilling og diversitet

Vi arbeider for å fremme likestilling og diversitet i ALLIANCE+. Dette for å øke muligheten for nye ideer og arbeidsmetoder som kan bidra til å skape bedre resultater. Både for oss selv og for våre kunder. Vår konkrete målsetting er å oppnå en 60/40 fordeling i kjønn. Vi hadde i hadde en positiv utvikling fra 68% kvinner i 2015, til 65,5% i 2016. Kjønn er dog ikke den eneste faktoren i diversitet. Vi er stolte av at vi i ALLIANCE+ har over 40 forskjellige nasjonaliteter som med forskjellige kulturer og perspektiver, hver dag bidrar til utviklingen av vår forretning.

Se rapport om likestilling

Arbeidsmiljø

Et godt arbeidsmiljø er avgjørende for vår medarbeidertilfredshet, og dermed også leveransesikkerhet og kvalitet til våre kunder. I ALLIANCE+ prioriterer vi arbeidsmiljøet og medarbeidertrivsel, ved å både ha en etablert arbeidsmiljøorganisasjon, foreta løpende APV’er, gjennomføre årlig medarbeiderundersøkelse, samt løpende håndtere og forebygge arbeidsskader. Dette innebærer bl.a. også å løpende søke etter nye teknologier og rengjøringsmidler som er bedre for våre medarbeideres fysikk og helse.

CSR rapport

Vi påvirker ikke kun våre medarbeidere, men også miljøet og samfunnet med våre tjenester. Dette forplikter. Det er derfor har vi har formulert en CSR-rapport som setter mål for hvordan vi passer på våre medarbeidere, miljøet og samfunnet. I CSR-rapporten kan du også lese mere om vår Svanemerkning og hvordan vi lever opp til Servicenormen som en del av vår ansvarsfølelse.

Se CSR rapport 2017
.05 Ledelse

Våre ledelsesprinsipper

Våre ledere er nøkkelen til at våre medarbeidere er engasjerte og kan levere den gode kundeopplevelsen. Derfor har vi definert tre ledelsesprinsipper som setter rammen for hvordan vi leder vår virksomhet. Våre ledere skal være tett på medarbeiderne, resultatorienterte og inspirerende.

Dette betyr at din leder holder tett kontakt med deg og sørger for at du alltid vet hva du skal vite, og hva du skal bruke. Det betyr også at du løpende kan få feedback på hvordan du klarer deg, samt diskutere med din leder om det er ønsker om opplæring eller karriereutvikling. Sammen har vi ansvar for å spre entusiasme og energi, i en hverdag hvor mange av oppgavene er ligner hverandre.

.06 Ledige stillinger

Søker du
ny jobb?

Se alle ledige stillinger
.07 Instagram

#allianceplus

Vi er stolte av våre fag, og av at våre medarbeidere hver dag bidrar til å gjøre hverdagen bedre for virksomheter, deres kunder, samt barn og voksne på ulike arena. Du kan få et innblikk i vår hverdag ved å følge oss på Instagram. Der finner du oss Allianceplusdk

Følg oss på Instagram