Stord, Norge 01.03.2021

Avdelingsleder Stord

Vi søker deg som er glad i mennesker, trives med salg og er trygg i lederrollen. Du har ambisjoner og motiveres av å skape resultater sammen med andre. Videre vil du jobbe dedikert for at ALLIANCE+ skal holde hva vi lover våre kunder, og handle i tråd med vårt verdigrunnlag.

Formål

Sikre effektiv og lønnsom drift av vår renhold- og kantineportefølje. Utvikle og utvide denne med nye kunder og prosjekter.

Viktige personlige egenskaper

• Proaktiv, serviceinnstilt og handlekraftig

• Glad i salg og kundepleie

• God tallforståelse

• Sterk i å koordinere og følge opp

• Strukturert

• Ha et øye for forbedringer med tilhørende tiltak

• Moderne og dynamisk personlighet

Ansvar og arbeidsoppgaver

• Sikre optimal drift av eksisterende renhold- og kantinekontrakter

• Bistå med salg og oppstart av nye kunder

• Sikre leveranser i tråd med kalkyler, servicenivå og regelverk

• Dialog med leverandører

• Fullt personal- og resultatansvar

Utdannelse, erfaring og kompetanse

• Utdannelse innen praktiske fag med innslag av salg og/eller økonomi

• Det er ønskelig med erfaring fra operative fagområder

• Relevant erfaring vil kunne kompensere for teoretisk bakgrunn

• God IT-kompetanse på brukernivå (MS og ulike støttesystemer)

• Gode norsk og brukbare engelsk-kunnskaper

• Digital forståelse og nysgjerrighet

• Må ha førerkort for personbil (manuell gir)

Vi tilbyr

• "Daglig leder-rolle" i en vel drevet avdeling med større potensiale

• Store muligheter til å selv forme innhold i rolle

• Godt arbeidsmiljø; inkluderende, støttende og jordnært

• Konkurransedyktige betingelser

Arbeidssted

• Stord

  For ytterligere informasjon, se stillingsutlysing på FINN.NO: https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=135003405

 

Tilbake